
Mehmet Naci Aköz Uçurtma Müzesi
23 Ekim 2025
Çocuklar için Felsefe
23 Ekim 2025
4. sınıf öğrencilerimizle Literacy dersimiz kapsamında Music Box Revision Challenge adlı bir etkinlik gerçekleştirdik. Bu etkinlikle akademik yılın başlangıcından itibaren edindiğimiz kazanımları tekrar etme fırsatı bulduk. Bu etkinlikte, kazanımlarımız çerçevesinde çeşitli soruları bir kutunun içine yerleştirdik ve arka planda bir şarkı çaldık. Müzik çalarken kutuyu aramızda dolaştırdık. Müzik durduğunda kutunun kimin elinde olduğu tespit ettik ve o öğrenci, kutudan bir soru seçerek soruyu cevapladı. Bu oyunu, hepimizin aktif bir şekilde yer alabilmesi için tasarladık. Etkinlik, hem eğlenceli bir öğrenme deneyimi sağladı hem de öğrenme sürecimizi pekiştirmemize destek oldu.
As part of our Literacy lesson, we held an activity called Music Box Revision Challenge with our 4th grade students. Through this activity, we had the opportunity to review the learning outcomes we have achieved since the beginning of the academic year. During the game, we placed various questions related to our learning objectives inside a box and played a song in the background. While the music was playing, we passed the box around. When the music stopped, the student holding the box picked a question and answered it. We designed this game to ensure that everyone could actively participate. The activity provided both a fun learning experience and a valuable opportunity to reinforce our learning process.