4. Sınıf öğrencilerimiz Milli Mücadele tarihi konusunu istasyon tekniği ile pekiştirdiler.
İstasyon Yöntemi, bütün sınıfın her aşamada (her istasyonda) çalışarak bir önceki grubun yaptıklarına katkı sağlayarak bir basamak ileri götürmeyi, yarım kalan işi tamamlamayı öğreten bir yöntemdir. İstasyonlar öğrencilerin eş zamanlı olarak çeşitli öğrenme aktivitelerini gerçekleştirebilecekleri merkezlerde çalışarak ürün ortaya çıkarırlar.
Dört gruba (istasyon) ayrılan (Şiir,Kronoloji,Harita Çizimi,Slogan) öğrenciler, önce kendi gruplarında çalıştılar. Daha sonra her 10 dakikada bir yer değiştirerek diğer grubun yarım bıraktığı işe katkıda bulundular. Böylece her grup, bütün gruplarda çalışarak, etkili öğrenme sağladı.