
Hüsnü Ayık Bakım Merkezi
13 Mart 2024
TED Sanat – Kişisel Öğrenci Sergisi
14 Mart 2024
Çocuklarımız, aldıkları eğitimlerde kendi ülkelerine ait yöresel farklılıkları öğrenebildiği gibi diğer ülkelerin kültürel yapılarına ait gelenek, müzik, yemek, iklim, dil ve hayvanlarını keşfederek dünya ile ilgili bilgi sahibi olurlar. Bu da çocuklarımızın diğer bireylere karşı bilinçli, anlayışlı ve hoşgörülü olmalarını sağlar.
Bu hafta 3.sınıflarımız koridorumuzun görsel şöleni eşliğinde “Türkiye” konulu portfolyo sunumlarını ailelerinin yoğun katılımıyla keyifle tamamladılar.
Öğrencilerimiz, yaşadığımız gezegende önce ülkemizin jeopolitik konumu hakkında kısa bir bilgilendirme yaptılar. Çocuklarımız coğrafya eğitimine adım attıkları portfolyo çalışmalarımız ile dünyanın iki yarım küresini öğrenmekle başlayıp kıtalar ve ülkelerle devam ettiler. Kürede dünyayı gösterebilme becerisi de bunun ilk adımı oldu. Yüzey şekillerini göl ve ada kavramları, volkanlar ile ilgili bilgilerini de kullanarak yaptıkları maketlerde görsel bir şölene çevirdi portfolyomuzu.
Ülkemizi, 7 coğrafi bölgemizi, coğrafi bölgelerimizin yönünü, iklimini, bitki örtüsünü, geçim kaynaklarını, tarım ürünlerini, yöresel yemeklerini ailelerine keyifle anlattılar.